top of page

NAŠE PROJEKTY

Roční plán bez zmatků

Co jsme zajišťovali

  • Identifikace nákladů nad jednotlivými výrobními položkami

  • Sběr dat v ERP systému a účetnictví

  • Analýza režijních nákladů

  • Zohlednění dopadů z přecenění derivátových operací, prodeje DHM

  • Vytvoření struktury dat

  • Nastavení tabulek a vzorců

  • Nastavení reportovací tabulky pro management

  • Komunikace s managementem o výsledcích

Nastavení tabulky pro stanovení ročního plánu hospodaření.png

Dopady projektu

  • Nastavení opakovaně využitelné tabulky

  • Zjednodušení aktualizace dat

  • Zkrácení doby pro tvorbu ročního plánu

  • Srozumitelnější výstup pro management

  • Včasná informovanost managementu

Podpora, která posouvá projekty dál

Co jsme zajišťovali

  • Konzultace jednotlivcům k řízení jejich time managementu

  • Identifikace úzkých míst

  • Vytvoření návrhů na změnu systému v plánování a realizaci úkolů

  • Pomoc s implementací změn do systému firmy

  • Dohled nad konkrétními projekty

  • Návrh na změnu v náplních prací a organizační struktuře

Projektová podpora.png

Dopady projektu

  • Snížení počtu úkolů po termínu

  • Snížení počtu osobních konfliktů

  • Změny v náplni práce jednotlivců

  • Systematické zadávání úkolů přes projektový nástroj Jira

  • Eliminace alternativní předávky úkolů – ústně, chat, mail

  • Vytvoření sdíleného úložiště dat

  • Zavedení pravidelných porad

  • Zavedení reportů pro vyhodnocení aktivit konkrétních oddělení

HR v číslech

Co jsme zajišťovali

  • Analýza potřeb HR managerky

  • Definovaní zdrojových dat

  • Návrh KPI ukazatelů pro HR oddělení

  • Vytvoření struktury dat

  • Nastavení tabulek a vzorců

  • Nastavení reportovací tabulky pro management

  • Vytvoření navazující tabulky vzdělávání

HR v číslech.png

Dopady projektu

  • Nastavení opakovaně využitelné tabulky

  • Detailnější výstup pro management

  •  Vyšší informovanost o dopadech změn na HR oddělení

  • Vyšší informovanost o aktualitách na HR oddělení

  • Zvýšení schopnosti včas reagovat na změny související s odchody, koncem zkušební doby,..

Zmapováno a vyřešeno

Co jsme zajišťovali

  • Analýza stávajících firemních procesů

  • Vytvoření map procesů

  • Vytvoření pracovních postupů na základě konzultací s odpovědnými pracovníky

  • Vzájemné propojení map a pracovních postupů

Mapování procesů.png

Dopady projektu

  • Vytvoření dokumentace využitelné při zaškolování a ISO

  • Úspora času při zaškolování

  • Popsání procesů

  • Vyjasnění procesů a odpovědných pracovníků

OBRÁZEK

Personální systém PINYA

Co jsme zajišťovali

  • Poptávkovo-nabídkové řízení

  • Proces implementace včetně importu dat

  • Tvorba video návodů pro personál

  • Následná správa a administrace systému

  • Návrh řešení, která splňují požadavky personalistky, ale jsou realizovatelná v systému.

  • Cílem tohoto projektu bylo zvýšit efektivitu práce na personálním oddělení.

Dopady projektu

  • Sjednocená a online evidence pro všechny spolupracující zaměstnance 

  • Omezilo se přepisování dat a zbytečné tabulky.

  • Automatické generování personální dokumentace.

  • Elektronické podepisování dokumentů.

  • Automatická komunikace se zaměstnanci a uchazeči o zaměstnání.

  • Vytvoření evidence pro Správu majetku a E-learning.

  • Automatizace některých úkonů, jako rozesílání výzev k lékařským prohlídkám nebo zápisy do e-learningu

LOGO VERONIKA

Dokumentace pro dotaci výzva Technologie 4.0

Co jsme zajišťovali

  • Definice zadání a rozsahu projektu – propojení výrobních a IT technologií.

  • Poptávkovo-nabídkové řízení.

  • Komunikace s dotační agenturou a přenos požadavků na dodavatele.

  • Zpracování podnikatelského záměru, tak aby splňoval požadavky MPO.

  • Cílem tohoto projektu bylo získat dotace pro nově otevíranou divizi firmy.

Dopady projektu

  • Snížení potřeby financování z cizích zdrojů.

  • Rychlejší ekonomická návratnost.

  • Uvolnění cash flow.

  • Společnosti se dotaci podařilo získat ve výši 40% z celkově žádaných nákladů.

LOGO VERONIKA

Whistleblowing

Co jsme zajišťovali

  • Zjištění základních informací

  • Koordinace komunikace s advokátní kanceláří.

  • Kontrola veškeré dokumentace.

  • Implementace prvků Whistleblowingu do firmy.

  • Cílem tohoto projektu bylo – získat funkční, efektivní, ale nenákladné řešení tak, aby firma splnila zákonnou povinnost

Dopady projektu

  • Nastavený systém whistleblowingu bez zatížení personalisty.

  • Systém hlášení pro zaměstnance je možný přímo z HR systému.

  • Seznámení se směrnicí provedeno formou e-learningu vč automatického zápisu všech nově příchozích zaměstnanců.

  • Podařilo se zavést řešení bez jakýchkoliv dalších udržovacích nákladů.

LOGO VERONIKA

Controlling a reporting pro majitele restaurace

Co jsme zajišťovali

  • Kontrola business plánu a stanovení variant, při kterých dosahuje restaurace různého zisku.

  • Nastavení analytik účtů pro snadnější vyhodnocování účetních dat.

  • Stanovení klíčových ukazatelů

  • Pravidelné vyhodnocování účetních dat a plánu.

  • Report majiteli firmy o hospodaření.

  • Cílem projektu bylo – zajistit, aby měl minoritní majitel ucelený ekonomický přehled i v průběhu roku.

Dopady projektu

  • Jednodušší orientace v účetních datech.

  • Minoritní majitel měl průběžné informace o hospodaření firmy.

  • Efektivnější komunikace mezi společníky.

SYTELINE

Audit ERP systému SyteLine

Co jsme zajišťovali

  • Vyvolání potřeby auditu.

  • Definice potřebných kroků před zahájením auditu 

  • Koordinace vzájemných jednání mezi IT a zaměstnanci.

  • Řízení týmu na straně zadavatele.

  • Určení klíčových ukazatelů pro jednodušší kontrolu managementu a jejich zavedení do systému.

  • Hledám řešení mezi IT a zaměstnanci s ohledem na ekonomickou efektivitu.

  • Cílem projektu je  zautomatizovat práci, eliminovat zbytečné tabulky a dotváření dat mimo software, vytvořit nástroj pro snadnou a okamžitou kontrolu.

Dopady projektu

  • Oživili jsme APS přímo v systému.

  • Nastavili se KPI na úrovni oddělení logistiky.

  • Nastavení reportů pro okamžitou informaci o hodnotě skladu po jednotlivých dílech, stavu plnění požadavků zákazníka.

  • Nyní pracujeme na propojení dat nad zacházkou tak, aby se jednoduše dala ověřit její ziskovost a další…

774 841 480

bottom of page