NAŠE SLUŽBY
Dotáhneme to, na co Vy nemáte čas!
Naší činností chceme podpořit management a majitele firem, kteří jsou přetížení a neustále posouvají úkoly na AŽ. Dokážeme být prospěšné tam, kde lidé trpí provozní slepotou a chybí jim nadhled. Pomůžeme Vám delegovat úkoly, určit priority a chronologii práce. Zajistíme, aby se začalo pracovat s daty, která se stanou Vaším nástrojem při řízení firmy.
Formám spolupráce se meze nekladou, může jít o krátkodobou nebo i trvalou práci. Rozsah si stanovíme na základě individuální dohody.
Naše hlavní oblasti jsou:
Procesní řízení
-
mapování a analýza současných procesů napříč organizací
-
identifikace úzkých míst v procesech
-
návrh optimalizací
-
digitalizace a automatizace procesů pomocí moderních nástrojů
-
zavádění změn a školení zaměstnanců
Analýza dat
-
sběr a konsolidace dat z různých zdrojů
-
práce s účetními daty
-
čištění a příprava dat
-
vizualizace dat
-
interpretace výsledků a návrh doporučení
-
reportingu a vytváření pravidelných výstupů
-
podpora rozhodování
Řízení projektů
-
analýza Vašich potřeb
-
stanovení potřebných kroků, odpovědných osob a termínů
-
určení priorit a úzkých míst
-
průběžný dohled a koordinace aktivit
Controlling a reporting
-
nastavení klíčových ukazatelů (KPI)
-
pravidelné vyhodnocování KPI
-
reporting pro managment a majitele tak, aby mu rozuměli
Individuální konzultace
-
ad hoc konzultace k aktuálním výzvám a rozhodnutím na úrovni jednotlivců či týmů
Máte dotaz?
Napište nám!